Faith, hope and love.

Hej! Jag blöder som ett odjur. Lingonvecka ni vet.. Jag har ju p- stav så det hela är lite komplicerat. Fattar inte vad som händer men det kan ju ha att göra med att jag har varit så stressad. Jag är iaf hemma hos mina kusiner och lånar internet igen, sista dagen för imorgon kommer vårat internet tillbaks! Yeeey. Har verkligen längtat. Fan vad jag och mamma har bråkat om det där haha!

Fan det känns som att Marko har krockat och ligger på sjukhus, ni tycker säkert att jag är dum i huvet men ibland får jag jätte starka känslor av att någonting har hänt och oroar mig jätte mycket i onödan haha.. Så himla töntigt men jag kan inte rå för det. Iaf.. imorse vaknade jag av att det var så himla ljust i mitt rum, jag måste faktiskt fixa rullgardiner.. Hehe. Jag gick upp och åt frukost och sen tände jag lite ljus och gjorde lite fint och väntade på att min älskling skulle komma. När han kom så la vi oss i vardagsrummet och kollade på tv och bara hade allmänt mysigt. Efter va 3 timmars prat och annat så körde han upp mig till mina syskons dagis o skola så hämtade jag dom där och så gick vi hem och åt middag. Nu är klockan redan tjugo i nio och jag ska börja dra mig hemmåt snart så att jag är lite piggare imorgon då jag och Marko ska äta middag hemma hos mig med min stora familj haha. 

S l u t a   a l d r i g   ö n s k a
S l u t a   a l d r i g   b e
S l u t a   a l d r i g   h o p p a s
U n d e r   k a n   j u   s k e




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback