Solen skiner

Godmorgon! Mamma, roger och anton hämtade mig hos marko imorse, utav anledningen att jag var tvungen att köpa ett par nya svarta skor som jag kan ha på praktiken på måndag. Det blev ett par adidas skor med 3 vita ränder på sidorna. Ett stort problem är bara att min vänster fot är ca en cm längre än min högra så antingen så får stackarn trängas i skon medan min andra fot har det perfekt. Eller så sitter skon bra på den vänstra men är för stor på den högra haha.. Stora problem man kan ha men så är det faktiskt. Jag sitter iaf på bussen nu på väg tillbaks till marko. Undra om han sover fortfarande, vilket han gjorde när jag åkte iväg. Han såg ut att ha det så skönt så jag lämnade bara en lapp på skrivbordet :) nu är bussen framme så nu är det bara att börja tralla upp för den här äckligt långa backen! Men vädret är helt okej och solen skiner så det får duga.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback