I'm in love

Heej. Vi vaknade ganska tidigt imorse av att Markos syster skrek som en dåre haha, hon och Alex hade någon slags kärleks fight!
Vi kom hem alldeles nyss från att ha kollat på film med Emelie och Joel. Jag total deckade eftersom att jag nyligen sätt filmen som dom hade laddat ner haha. Men nu när jag fått lite sömn så orkar jag nog hålla mig vaken ett tag till hehe.

Jag har snart kollat klart på första sässongen av One Tree Hill, det har inte tagit mer än en vecka haha. Och nu håller jag på att ladda ner sässong två som jag ska börja titta på snart medan Marko spelar. Det här programmet är bara så himla bra och jag blir kääääär i Lucas haha! 


Här ligger jag just nu ungefär, det är så himla intressant!


Hej, allt bra med dig idag? :) delta gärna i min Dagens Blogg-tävling :) kramis

2011-02-28 // 14:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback