I don't know anymore..

Jag vill bara bort och rensa tankarna just nu. Skulle sitta perfekt med ett träningspass men klockan är för mycket. Allt känns så meningslöst nu, jag menar hur kommer det här att sluta? Jag skulle inte ge upp det vi hade/har för en miljon, men vad gör man när det inte funkar längre? Vad gör man när det har gått så långt att man inte vet var man har varandra längre? Min hjärna är helt full packad av alla tankar som flyger omkring där inne. Jag vet varken in eller ut, det känns inte som att vi han prata klart riktigt men det här var nog ändå rätt beslut. Antingen så tar det slut helt eller så räddar det här vårat förhållande. Jag känner nog inte så jätte mycket just nu, mest ilska faktiskt. Jag vet inte vad jag vill längre eftersom att allt har känts så fel på sista tiden, men det här var mitt val och jag får se var det leder oss, hoppas kan man alltid göra men verkligheten.. Det är en helt annan sak.

Men nu ska jag försöka njuta lite. Min morbror fyller år så några släktingar är över här och fikar, men eftersom att jag försöker sluta äta kolhydrater så hoppar jag det hehe. Nu ska jag försöka umgås lite iaf så får vi se hur det går. Nu ska jag också vara glad! :)



svar: haha jo visst, gottans :)

2011-02-09 // 21:00:57

vad har hänt elli ? :/<3

2011-02-10 // 09:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback