Fransk Manikyr.. ?

sitter nere i köket och försöker måla naglarna, frågan är bara om jag vill ha vitt längst ut på topparna? Jag har ju redan målat det på ena handen så det är ju för sent att ångra sig nu haha men vad tycker ni ser bäst ut? Med eller utan.. ? 

Jag ska faktiskt börja röra mig nu, tänkte ta en sväng förbi Jennifer och snacka lite skit med henne och Caroline som också är där. Egentligen skulle Marko varit här nu men jag vet inte riktigt vad som hände.. ? Han fick väl något annat för sig gissar jag. Nej nu ska jag gå upp och lämna datorn på mitt rum och hoppas på att ingen klickar bort dom 2 filmerna som jag håller på att ladda ner till ikväll! Puss på er.


Vitt längst ut i topparna

2011-02-19 // 11:24:26

Tycker båda ser bra ut :)

Men ska man välja nått så va de me vita toppar lite snyggare;)

2011-02-19 // 18:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback