Ett träningspass samtidigt som det är roligt

Eftersom att jag inte har några inne skor så använde jag mina nya skor inne i badminton hallen så nu känns det inte speciellt mysigt att sätta på sig dom när jag ska hem haha. Men men, det var skit kul att lira. Jag och Marko körde på en egen bana eftersom att ingen var så taggad på att följa med. Tror att vi ska börja köra de där varje söndag, inte varje kanske men nästan för det var grymt kul och man blir så himla svettig så det blir ju ett litet träningspass samtidigt som det är roligt. Om man kör 4 st på en bana så blir det bara 25 kr var +rack och boll men det kan man ju köpa någonstans och ta med sig. 

Fy vad klockan rullar på, det börjar närma sig imorgon o jag ser inte fram emot det. Första dagen på min nya praktik plats, hoppas det går bra den här gången annars skiter jag i hela grejen hehe! Och eftersom att vi har fått tillbaka vårat internet så är jag rädd att jag kommer ligga uppe hela natten med datorn, det skulle vara så himla typiskt. Men jag får se till att det inte händer för jag har ju ett jobb att sköta imorgon;)

Jag kommer praktisera på O'learys i huddinge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback