Jag har nog aldrig skrattat så mycket

Som sagt så var jag på Kolmården med familjen idag. Det vart lite krongel till en början men sen gick det bra! Det var super häftigt att kolla på alla djur, speciellt elefanterna, hehe. Men det sämsta var att vi missade Delphin Showen, det som är bäst av allt! Så typiskt..

Jag hade med mig min kamera men smarta jag glömde att ladda den under natten så batterierna dog ju ganska direkt. Så ja.. Det fick bli mobil bilder! 

Jag fick också med när min 3 åriga bror åkte en slags Berg och Dahl bana, på video, modigt. Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket som när jag tittade bak på honom och han gjorde den roligaste minen jag någonsin måste ha sett, sen när det var klart så var han överlycklig och ville åka igen, haha! 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback