Be careful what you wish for, 'cause you just might get it.

Godmorgon! Jag vaknade för en timme sen, mamma ringde och väckte mig och sa åt mig att vi skulle övningsköra, men vädret blev ju som det blev så det blev inget av att övningsköra.. 

Jag ska iaf hem till Madde lite senare och ha filmkväll med henne, Malin och Kevin! Super mysigt! Jag har paxat Kevin dessutom, så han är min ikväll heheh! 

Bild på Malin och Kevin!

Igår vad jag hemma hos Malin med henne och Carro, vi hade tråkigare än tråkigast kan man säga men det är sånt man får ta när man har kortslutning i hjärnan!

Och.. Tack för presenterna mina söta tjejer! NI ÄR BÄST! <3


» Malin

Du är bäst! & Du förtjänade en liten gåva =)

2011-08-13 // 21:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback