Rea shopping

Det har inte blivit något bloggande på hela dagen pga jag inte varit hemma. Det blev jätte stressigt imorse så mamma körde mig till skolan och när jag kom dit så visade det sig att det inte var någon där från min grupp typ så då skulle jag få servera själv och NO WAY säger jag bara.

Så jag åkte hem igen och mötte upp Miranda så åkte vi in till stan och tog med oss matsäck, vi gick runt och kollade i affärer i flera timmar så är inte så pigg i benen nu vill jag lova. Jag hittade så oerhört mycket kläder, man vill ju ha ALLT men det går tyvär inte.. -.-

Sedan blev det en mysdag med Marko, har haft en dubbeltoppen dag verkligen!!

Mina inköp today: 




Allt från Gina Tricot för 49 kr



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback