Nu ska jag gnälla lite

Det bränner som fan i mitt ansikte. Jag har ont som fan i huvet. Jag är yr som fan. Jag är trött som fan. Jag är irriterad som fan.

Hahaha, jag var bara tvungen och nu sitter jag bara och skrattar åt mig själv för att jag är så jävla gnällig. Jag är så irriterad på att jag får biverkningar av min p stav och det retar mig som fan att jag inte hittar något som verkar bättre! Jag kan inte äta p piller för då blir jag aggresiv, deprimerad och mår illa. Jag kan inte äta mini piller för dom glömmer jag bort. Jag kan inte ha spiral eller liknande för jag är rädd att den ska fastna, dessutom vågar jag inte gå till en gynekolog och stoppa in den. Jag vill inte ha p plåster för det verklar jobbigt/osäkert och det ger biverkningar. BLÄÄÄÄÄ på det här!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback