Korta dagar här

Jag har inte haft tid alls att blogga men nu får stå ut ett tag till. Åkte hem till Micke(min syssling) direkt efter jobbet där Malin, Carro och Michelle var. Han bjöd på middag, kött och potatissallad skit gott!! Vi var kvar där och drack ett tag, jag och Micke drack Rosé, det blev typ en halv flaska var även fast jag inte känner så värst mkt nu så skulle jag gissa på att jag kommer känna av en del imorgon men det hoppas jag fan inte. Orkar absolut inte vara bakis imorgon på jobbet, nej nej och nej! Men jag tog en alvedon nu o får hoppas att det hjälper. 

Måste bara påpeka att jag har så jävla ont i benen, det bara "strålar" liksom. Och fötterna ska vi inte snacka om, pufffft. Aj, aj och aj!!


Nu är det läggdags, korta dagar här..

Klickade bara in en bild, måste sova som sagt. Godnatt påer!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback