Jag skulle behöva en ansiktsmask känner jag nu

Jag sitter i klasssrummet och pluggar om fågelkött just nu inför ett prov jag ska ha kl tre och snart är det idrott där vi alltid gör samma sak. Först teori i typ 1½ timme sen går vi till gymmet i 1½ timme och där får man gör vad man vill, antagligen för att läraren inte orkar anstränga sig men det duger för mig!

Det blir ganska tight efter skolan för jag ska gymma klockan sex och i vanliga fall är jag hemma kl fyra och åker mot gymmet kl fem. Nu när jag ska göra prov kl tre så känns det ganska onödigt att åka hem emellan träningen. Kanske får kolla runt lite i affärer eller något. Typiskt att grupp träningstiderna ska vara på så dåliga tider!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback