insmörjd i olja

Har inte bloggat på hela dagen så nu blir det ett ända inlägg om hur hela min dag har sätt ut. 

Imorse mådde jag så himla illa så jag orkade inte ens äta frukost vid mat bordet, Marko fick istället komma ner med frukost på sängen å gud vad det var gott! Var hur hungrig som helst. Jag låg kvar i sängen i några timmar tills jag bådde bättre sen gick vi ut och tvättade på Markos och hans föräldrarsa bil. Det var faktiskt ganska roligt!

Vi åkte sedan till Tullinge och så solade jag i 20 minuter, hade sån där bra olja också så att man blir extra brun. Och nu är vi hemma hos mig och jag ska fixa om mina naglar. Pöss



det är så skönt och sola! skönare i solen dock (H)

2011-04-18 // 14:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback