upps

Oj då, nu har jag inte haft tid att skriva igen.. shit happens. Jag vet inte vad jag ska berätta, blir jobbigt att berätta allt som har hänt under dom 2 veckorna jag inte har bloggat. Kan iaf säga att jag går på john bauer gymnasiet (hotell och restaurang). Det var inte det jag tänkte gå men så fick det bli. Det har varit ganska roligt hittils, bara tråkigt att lektionerna börjar bli på allvar nu, och sånt orkar man ju egentligen inte. Men jag ska hålla mig på topp hela terminen nu har jag iaf bestämt. Eftersom jag inte vet jag ska berätta så tänkte jag lägga en roligt liten grej ;)

Har du kysst någon idag? Jodå ;)
Har du haft sex idag? Nej haha
Har du ett förhållande? Ja
När går gränsen vid otrohet? Vid kyss eller "kjel"
Är du romantisk? Ja det tycker jag
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja
Har du nångång slagit någon? Nej faktiskt inte, jag är inte den typen
Har du lekt med någons känslor? Nja, det har jag inte
Hur länge höll ditt längsta förhållande? Är ju i ett förhållande nu och vi har varit tillsammans i 15 månader och mer blit det.
Hur länge var ditt kortaste? Typ, 2 dagar..?
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag föredrar att ha förhållande, det är mycket tryggare och mysigare såklart!;)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej?
Är du en bra pojk/flickvän? Ibland, ibland inte skulle jag gissa på, men ja.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Marko
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nja asså inte just nu, man vill ju ha varit tillsammans med personen länge och vara säker på att det håller, när jag blir äldre så skulle jag nog kunna göra det. Fast kanske inte just på armen.;)
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat konstigt nog



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback