Skolfoto

Nu funkar datorn lite snabbare ;) fan vad skönt, nu kan jag ägna lite tid åt att svara på komentarer, om inte mamma kommer upp snart och ska sno datorn från mig, hon har ropat ganska länge att jag ska komma ner. Jag har försökt kolla på fronter (skolsida där information om skoldagarna finns) men det går inte, eller aa jag vet inte hur man gör.. Våran parralell klass ska ha skolfoto imorgon men vi vet inte om vi ska ha det också, det är ingen som har sagt något så det är ju bara att gissa då. Vi skulle egentligen haft skolfoto i måndags men fotografen var sjuk, så jag gick upp kl 5 och sminkade och fixade mig massa i onödan -.- orkar inte med den en gång till haha, man vill ju sova -.-

Aja hoppas det är imorgon iaf, det är bara att chansa ju!;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback