Sjuk boken

Oj oj oj oj oj, jag kom just på mig själv om att jag inte har haft tid att blogga på hela dagen idag, egentligen kunde jag gått in från Markos dator men jag ville ju tillbringa så mycket tid som möjligt med honom eftersom att vi inte hade träffats på en vecka. Jag känner mig fortfarande lite småkrasslig men inte sjuk, det går till och från hela tiden.. Jätte jobbigt så jag vet inte vad jag ska göra eller om det kan vara något allvarligt. Kanske inte, men man börjar ju bli orolig så jag har börjat skriva i min "sjuk bok" om hur jag mår varje dag och vilka tider jag har feber osv. Hoppas inte det är något och tror egentligen inte det men det kan vara bra att kolla upp endå! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback