Rib- båt

Nu har jag kollat klart på alla sässonger, dock inte sässong 7 och uppåt, jag vet inte riktigt hur många det finns, men dom som jag har kollat på har min syrra lånat av sin kompis och hon hade tyvär inte alla sässonger.. Well well, imorgon ska jag och Marko åka rib-båt, och för er som inte vet så är det något man kan köpa på live it, alltså en upplevelse, båten kommer att åka i upp till 40 knop, hur länge vi får åka vet jag inte men jag gissar på att det bara är i någon timme. Hoppas bara inte att någon av oss får ont i nacken efteråt, det är tydligen många som har fått det.. :/


» Tanya

SV: Thaaaaank you!:)

2010-09-04 // 23:43:11

svaret på din fråga finns på bloggen :)

2010-09-05 // 00:01:04

svar: haha tack antar jag ! :d

2010-09-05 // 13:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback