Remember me!

Nu är der lördag, jag hann inte blogga något mer igår. VI festade hemma hos Jessica bara jag. hon, Katta och Dessan tillls det kom lite mer folk. Det kom dock nästan bara killar ;) Nej men det var inte speciellt mycket dra så jag funderade på att börja dra mig hemmåt, och precis när jag hade sagt till Marko att han kunde hämta mig så blev det skit roligt, så typiskt! Men men.. det var ju roligt att vara med Marko också så det gjorde inte så mycket :)

Idag ska vi ta det lugnt och bara kolla på film hela kvällen, det ska bli jätte mysigt! Marko håller på att kolla på remember me trailern så snart får jag veta om han goskänner mitt val ;)



Riktiga sötnosar! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback