Pluggat, jag är bäst

Jag känner mig jätte duktig! Har suttit och pluggat engelska en stund nu, jag hatar engelska! Men nu var det faktiskt inte så jobbigt, så bra att man alltid kan göra allting posetivt! ;) Jag är i vanliga fall inte posetiv när det gäller engelska för det har jag verkligen hatat sedan jag var liten. För det första kan jag inte lära mig det, jag försöker bara göra det som ska göras, och för det andra så hatar jag att prata engelska för jag kan inte utala, jag vet att det inte gör något om man säger fel men jag har bara någon slags fobi så det går inte. Jag kan inte ens prata engelska med mina kompisar. Never. Nu känner jag mig iaf väldigt duktig så nu förtjänar jag faktiskt att få en liten tupplur, godnatt sötnosar! (Jag är toppenglad!) :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback