Nu börjar idol, sätt på tv:n!

Idol börjar om en minut, skynda er att sätta på tv:n! Ska bli super kul att få se alla roliga människor som gör bort sig. Det är faktiskt ganska roligt med folk som driver med juryn men jag tycker att det är ganska onödigt att göra det om man kan sjunga och faktiskt kan komma vidare. Som en av tjejerna gjorde igår, hon var jätte duktig på att sjunga men endå så kastade hon bort sin chans, men hon hade ju tur för hon fick ju trotts allt en ny chans ;) Aja, alla gör väl misstag ellerhur? ;) När idol är slut så tänkte jag iaf lägga upp 2 klipp på dom två personer som jag tycker var bäst igår. Jag har redan hittat mina favoriter! Ciao


» Anna

Folk som gör bort sig är roligast ;)

2010-09-10 // 20:17:10

SV; oj, det var länge! Hihi, ni är supersöta tillsammans :)

2010-09-10 // 20:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback