**N

Nej nu jävlar blir jag arg. Har suttit och försökt att ändra min desig om styla om textstilen i över 2 timmar nu. Förstår inte hur det kan vara så svårt, jag måste vara trög eller något! Åååh, blir galen! Men.. (a) om jag har tur så kanske någon av er har lust att hjälpa mig? Lite hjälpt skulle faktiskt verkligen behövas just nu. Hoppas att någon snäll hör av sig och vill hjälpa till. Det är väl inge kul att läsa en blogg med ful design, right? Ush jag får så ont i ryggen av att sitta vid datorn, det är nog inte bra för mig att sitta vid datorn så många timmar i streck, det tar på ryggen, har haft ganska ont på sistone. Men det kanske är för att den inte är tillräckligt tränad och fär att jag kutar så mycket med ryggen när jag sitter ner, eller vad tror ni? ;)


Svar: ja rosa pantern är sjukt gott :D

2010-09-05 // 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback