My happiness

Kärlek är att tala sanning, kunna lita på varandra och att känna sig trygg. Kärlek är en blomma som kommer att blomma föralltid. Kärlek är att kunna vara sig själv, kärlek det är att uppleva någonting fantastiskt!

Kärleken jag vill ge, den finns oftast inte me
hur var det när orden inte ville komma fram
jo då fick jag ändå alltid ligga i din famn
jag undrade hur länge du skulle stanna kvar
du fick mig alltid att må bra
när jag behövde hjälp med mina kryckor
så var det du som fick fram mina skratt rynkor
jag lovar att lågan kommer brinna
den ska aldrig få försvinna

Om jag inte hade varit där
så hade vi aldrig träffats så såhär
det var den sjätte
som det blev till något bättre
jag minns hur du såg på mig
när jag satte mig på dig
och när det var fråga om tid
så var det bara vi
jag kommer att stanna kvar
så länge du är rar
om du vill dela med dig av din framtid
så kan jag lova dig ett föralltid

Jag har tur som får spendera så mycket tid med dig, jag älskar dig Marko ♥


» malin

Fint inlägg hjärtat :) Nu blir jag avis på er att ni har de så bra =) all lycka åt er :)

2010-09-26 // 00:16:57

aww!

2010-09-26 // 09:50:37

Sv: nej det är sant, det är ju innehållet som räknas!! :D

2010-09-26 // 10:07:56
» irya

sv: :D götdu?

2010-09-26 // 11:07:33

Åh tack så mycket :)

2010-09-26 // 11:55:32

sv.ja jag kan då ärligt säga att jag hatade muntligt i skolan...och fortfarande idag så gillar jag inte att stå upp å snacka inför en massa folk. :/

2010-09-26 // 12:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback