Motorcykel olycka, vila i frid

Har fått veta att Jennifer Ritzén dog i en motorcykel olycka igår.. Jag kände inte henne och vet inte mycket mer än att hon gick i Söderby Friskola då hon gick i högstadiet, och att hon var bästa kompis med Joanna Green (det var jonatans syrra, han gick då i min klass). Dom var alltid med varandra och dom var hur tajta som helst. Om hon aldrig hade satt sig på sin motorcykel så hade det här aldrig hänt, eller om hon bara hade svängt åt höger istället för vänter så hade hon förmodligen levt nu, det är så sjukt. Det är som om man borde tänka efter om man ska ta ett steg åt höger eller åt vänter för att överleva. Det kan hända vad som hem med vem som helst, när som helst.. Som min kompis sa, "nu kommer hela salem vara nere några månader framöver igen".. Hon var ju så glad över att hon att fått sin motorcykel, tänk att något så tragiskt kan hända på grund av att man följer sin dröm.. Usch, tycker så synd om hennes släktingar och alla hennes vänner. Jag vill bara säga vila i frid Jennifer!...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback