Jag ska inte till grönan

Just nu skalar jag potatis, jag har nyst ca 8 gången sen jag började skala, lite roligt sådär haha. Jag ska inte in till grönan som alla andra ska ikväll, jag ska faktiskt bara vara ute och prata lite med en kompis ;) Jag skulle egentligen träffat min älskling idag men han är ju sjuk så till jag kan ju passa på att hälsa att han ska krya på sig så att jag slipper sakna honom ;)


Så här ser middagen ut här ikväll, och jag längtar verkligen tills maten är klart för då får jag ta min efterlängtade cigg. Det har faktiskt gått jätte bra för mig, visst har det varit lite kämpigt men det var såklart jobbigast den första dagen, nu är jag stolt över mig själv;)!



SVAR Kul att du är med :)



Missa inte tävlingen där du kan vinna ett presentkort på runns.se värde 100 kr! Inget du vill missa!

/ Mathildaaz ღ

2010-09-10 // 18:04:14

SNYGG BLOGG!:D



JAG KOMMER LÄGGA UPP EN DAGENS BLOGG

TÄVLING IKVÄLL OM DU VILL VARA MED!:)

http://julib.blogg.se

2010-09-10 // 18:11:39

SNYGG BLOGG!:D



JAG KOMMER LÄGGA UPP EN DAGENS BLOGG

TÄVLING IKVÄLL OM DU VILL VARA MED!:)

http://julib.blogg.se

2010-09-10 // 18:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback