Idolerna av idol!

Jag lovade ju att lägga upp två klipp på dom som jag tyckte var bäst igår, det blev 3 stycken. Men jag hittade även en som sjöng idag som var duktig, men han har ju såklart inte kommit upp på youtube än så honom får vi hoppa. :p


Sjukt härlig ton, förstår inte hur man kan byta mellan tonerna sådär. Om ni inte har kollat på idol så måste ni verkligen se det här klippet.

Och jag håller på att blir galen, försöker lägga upp en video på den grymmaste snubben i hela programmet. Han heter iaf Olle Hedberg så ni kan ju bara söka själva. Han är sjukt grym, snygg och jävligt charmig enligt mig! Lyssna bara på hur han spelar gittar!;)


» SARA

Jag har inte ens hunnit se Idol igen, får göra det nästa vecka :P

2010-09-10 // 21:45:45
» Sara

ja ska absolut kolla nästa vecka :)

2010-09-10 // 22:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback