Då var det hejdå föralltid..

Har precis varit och lämnat katten hos en kompis, fan jag vill inte han var ju så söt! Anledningen till att vi fick ge bort honom var att min syster tror att hon är allergisk, men hon säger att det inte är så jobbigt, att hon bara nyser en gång på morgonen så jag förstår inte vad som är problemet. Om det är någon som är allergisk så är det faktiskt jag, det säger även mina kompisar. Men man vänjer ju sig, det kanske inte är så roligt att vara snorig hela tiden men det finns ju faktiskt allergi tabletter så det går ju att göra något åt saken om man vill, men hon verkar inte vilja det. Roger började iaf tycka att katten var jobbig så det blev också en utav anledningarna till varför vi gav bort den. Men det borde egentligen inte heller vara något stort problem för katten växer ju endå upp efter några veckor och den lekfulla personligheten försvinner nog mer och mer. Men men.. så är det, så nu är min lilla Morris borta.. Kommer sakna dig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback