Bandy och fotboll som gamla tider

Vi har hunnit spela bandy, fotboll och kollat på idol. Haha det var sjukt länge sedan man gjorde sånna saker för nöjets skull, när man var liten och var ute på gården och spelade fotboll och lekte tjuv och polis och allt annat. Det var iaf skit roligt haha, mycket gott skratt. Malin är där nere och säger hejdå till Sebbe nu. Mamma kom precis upp och sa att jag inte får röka utanför dörren "för att det luktar om alla kläder" men det är ju för att jag luktar rök när jag kommer in, det luktar ju inte igenom dörren som hon tror.. Haha konstigt. Både jag och Malin är jätte trötta så vi ska nog sova när hon kommer upp (efter jag har borstat tänderna såklart ;)) Haha.

Jag mår så jävla illa så det är helt sjukt, var bara tvungen att säga det.



Sv: haha nej, bara för mig själv när jag är ensam :)

2010-09-29 // 06:21:55

Händer idag?

2010-09-29 // 07:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback