We going to playyyyy, kick boxning!!!

Jag är nu hemma hos Fisan, hon fiser! Och Jamelen kollar på, ush vilka äckeljökar. Så himla äckligt.

NEJ, nu ska jag vara seriös, vi ska åka och träna kick boxning på gymmet, jätte jätte roligt!

 Jag har föresten varit servitris hela dagen i skolan idag på våran restaurang, har tagit undan tallrikar och sånt, vi har ju inte börjat att ta beställningar och sånt än. Men jag kan lova att det är jävligt jobbigt ändå, man får skit ont i fötterna känns som man har gått på skikar eller något!

Får väl se hur det gå på kick boxningen iaf haha, vi körde lite sånt igår jag såg ut som en idiot, och som en anka när jag lyfte vikter haha!




Inte riktigt så än hehe! ;)


Kör du på hårt med träningen nu alltså?

2010-10-13 // 07:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback