Vilken kväll igår asså!

JAG ÄR HELT DÖÖÖÖÖÖÖÖD! Men tror att alla tjejor är ganska nöjda med kvällen igår. Maten var jätte god och alla var mätta och belåtna. Vi fick några heliumballonger från restaurangen så dom sprang vi runt och såg i oss i princip hela kvällen haha. Det var riktigt roligt. Man låter ju jätte rolig efter man sugit in det där heliumet, HAHA! Jag hade verkligen jätte roligt fram tills klockan började bli för mycket. Jag hade en liten egen promenad hem igår, från solbo, ush vad jobbigt det var att gå i dom där skorna som jag hade  på mig. Jag kom hem runt 4 också så det var ju inte som jag hade räknat med. Det känns som att jag gjorde bort mig ganska mycket igår, fy fan dålig jag kan vara ibland, håll masken! Snart ska jag åka iväg och äta pizza med en person som jag verkligen behöver prata med, vi har en hel del att reda ut, om det inte går bra så blir jag gaaalen igen!


Någon som inte ville vara med på bild haha








haha gissar på att sista bilden är snodd från en hemsida? :P

2010-10-02 // 19:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback