Titta, så får du se något roligt!


Innan Emelies fest (man skulle klä ut sig, om ni undrar varför jag ser lite rolig ut haha)

Inte så små längre, tiden går fort

Mina tänder.. HAHA!

Kryssning

Hmm, vad gör vi nu?

Gratis öl inne på buffén, gissa om vi blev glada!? ;)

Världens sötaste mormor bakom mig

Bästaste, love you bv

Ja jag hade roligt!

I dalarna, gud vad mitt hår är ruffsigt, men kolla Madde!? Haha


Haha, bästaste kusinerna! Redan paxat maten och allt.  

Alla var nog ganska sugna på maten ;)

Nej nu jävlar, här kommer du inte undan skitunge :)

Malin är förtjust i Aragon haha

Ser jag uttråkad ut eller vadå haha!?

Jaa, här ser man hur bra jag passar i lugg...

Jag och Julia :)
 
Här har ni något att skratta åt! Visst ser det roligt ut? HAHA

Både smal och brun! Kom tillbaks (på mallorca)

Puta mer, hehe;)


» katta

fan vad minnen jag får när jag ser bilderna elli!!!!! nu saknar jag oss mycket! gamla oss...love you more then ever

2010-10-21 // 23:05:11

haha fett gulliga bilder

2010-10-22 // 15:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback