Snälla hjälp mig!

Nej men vad är det här? Nu håller jag på att bli galen igen!

Jag har en precis exakt likadan mobil som min moster, men vi har helt olika menyer, alltså där det står meddelanden, inställningar, nytt & nöje, mina filer osv. Det står liksom inte samma saker och det är inte samma bilder. Det är skitirriterande, jag har kollat igenom hela min mobil för att se om man kan ändra menyen i några inställningar som jag kanske har missat, men jag hittar ingenting nytt. Jag har även frågat min kusin om hon vet hur man gör för hon har haft den här mobilen ganska länge, men hon visste inte heller något. Det kan ju inte vara att min moster har en annan modell om våra mobiler ser exakt likadana ut?

 Eller kan jag ha fel?

Min mobil meny ser ut så här.

Och Vickys ser ut så här! -.-


Sv: skönt att vara ledig :)!!

2010-10-06 // 06:10:53

sv: jaha okej :p ja hoppas den kommer tillbaka :) allt bra idag då? kram

2010-10-06 // 07:43:40

Jag har faktiskt inte hunnit planera något alls :P

2010-10-06 // 09:31:57

du ser ju att mobilerna är olika??om man kollar på bilderna du laggt upp

2010-10-08 // 12:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback