Sjuuuk, hela helgen förstörd!

Jag är SJUUUK! -.- Är helt täppt i näsan och har snor i hela halsen. Ush, vill inte vara sjuk. Men har inte varit det på typ 2 år så det var väl dags.. Hm, då är hela helgen förstörd då. Får passa på att plugga, men det är inte så kul det heller haha. Hoppas att jag är frisk på lördag, min lilla kusin fyller 2 år så hon ska ha ett litet kalas, men det kommer komma en nyfödd bebis dit så jag får inte komma om jag fortfarande är sjuk, lillbebisen ska ju inte behöva bli sjuk sin första vecka i livet ;)

Har kollat på tv hela morgonen, såg på ett program där feta människor är med och tränar tills dom spyr, får sån lust att bara åka iväg och träna nu! Men det får jag ju inte, jag skulle kunna dra iväg nu ändå, men mamma dödar mig! Fattar egentligen inte varför det är farligt att träna när man är sjuk, men jag får vänta tills jag är frisk ;) Längtar. 
Min dag kommer antagligen vara riktigt tråkig, hur har/ kommer eran se ut? :)




Krya på dig! :)

2010-10-15 // 06:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback