Nålar, ush

Jag har varit hos doktorn idag och tagit blodprover, jag trodde allvarligt att jag skulle svimma, fy fan vad det gjorde ont och att nålen satt i min arm ca 5 min, bara så äckligt.



Dom fyllde typ 6 stycken sånna här med mitt blod, ush!


Så här, ååh ush det här är verkligen inte skönt!

Grejen är att om man inte vet att man har en nål i sig så blir man inte rädd, så man borde ta blodprov när man sover! Haha. Hoppas jag får mina fina svar som jag vill ha nu. Jag ska inte tillbaks till skolan, tänkte att jag kunde gå hem och vila lite, och imorgon har vi studiedag så det är ju bara bäst! Jag knackade på hos min "moster" på vägen hem men det var ingen hemma, och jag kan ju inte få tag på henne heller. Ville gå dit en stund och bara hälsa på. Men nej minsann!

Aja, jag har laddat ner en film som jag snart ska se på, Alpha Dog heter den, någon som har sätt den? Isf är den bra?



fy för nålar!

2010-10-05 // 10:13:45
» sara

Nej gud mår illa när jag ser bilderna! :(

6 sånna.. mycket o.o

kram sara

2010-10-05 // 14:16:33

Sv: det låter bra det, jo min helg var också kanon! :Dhänder idag då? :)

2010-10-05 // 14:52:04

joo det e fint :)

gjort idag ?

2010-10-05 // 16:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback