Misstänksam

Sitter hemma hos Marko, han har lånat en data av Leo så vi sitter och kollar igenom massa av hans gamla videoklipp och sånt haha! Gud vad han var liten förut hehe.

Misstänker att jag börjar bli sjuk, jag har skit ont i huvudet och är hur snorig som helst, kan det bero på att jag gick till centrum med blött hår? Hm, det vet jag inte men jag mår inte bra iaf. Jag nyser hela tiden och det bara rinner snor, hur jobbigt som helst. Ska gå och sova på en gång när jag kommer hem!


Jag ska träna antingen imorgon eller på fredag, har börjat köra hårt nu. Hoppas bara att träningsverken hinner gå bort annars kommer jag aldrig palla! Känner mig grymt duktig nu när jag äntligen har kommit igång Sitter hemma hos Marko, han har lånat en data av Leo så vi sitter och kollar igenom massa av hans gamla videoklipp och sånt haha! Gud vad han var liten förut hehe.

Föresten, haha, idag i skolan så lärde jag mig att om man är småkrasslig så går det bra att träna, men om snoret är grönt eller gult så ska man inte träna, och absolut inte om man har feber. Lite roligt ;)


Ungefär så här känner jag mig ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback