Jensens Beaff House ikväll

Godmorgon allihopa! Nu är jag i skolan men ikväll blir det party med brudarna, fan vad kul, jag längtar! Vi ska äta middag på Jensens Beaff House inne i stan, vi har bokat bord och allting redan vi kommer vara typ 13 stycken som äter där. Efter det så blir det mer fest, vet inte var eller något ennu, men det kommer som det kommer, det blir nog skit bra! ;)

Vad ska ni göra ikväll?































Älskar alla mina tjejor! ;)


Jag var på en shoppingtur sen var jag ute och fotade :)

Har du några planer för helgen då? :)

2010-10-01 // 10:06:44

Helt ok med mig, fest idag eller?

2010-10-01 // 10:10:36

men jag fick inte vara med på någon bild :(

2010-10-01 // 10:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback