Jag borde grävas ner

Vad ska jag göra? Jag har mer än hälften kvar tills imorgon, jag borde nog gräva ner mig någonstans, tycker ni inte det? Haha, det borde jag fan göra. 

Men, ja, ägaren från mc donalds har inte ringt mig heller, jag antar väl att jag inte har fått jobbet haha, det förvånar mig verkligen inte för jag märkte verkligen att han inte tyckte om mig. Han kollade bara gaaaanska konstigt på mig när jag inte förstog hans korkade frågor. Lite pinsamt, eller jävligt pinsamt! Hm, tråkigt om jag inte skulle få alla mina efterlängtade pengar och allt. Hade ju bestämt vad jag skulle köpa och allting. Men jag ska inte tappa allt hopp, han har ju faktiskt inte ringt och sagt något än, jag kanske har turen med mig (för en gångs skull)! 

Jag vill bara skriva skriva skriva, men vad fan ska jag skriva? gud vad jag svär! Jag är så himla arg men samtidigt så himla sprallig, vad kallas det? Jag vill skriva! Gaaaah! Haha jag misstänker att ni som läser det här tycker att jag är helt dum i huvet, men det kan jag nästan inte bry mig om just nu. För jag är.... någonting som inte finns. Jag vill föresten inte till skolan imorgon, det är det sista jag vill just nu. Efter flera timmars arbete (som kommer från skolan) så vill jag verkligen verkligen verkligen inte dit. Hela min dag har gått åt, och nu känns det helt fel att bara gå sova, känns ju som att jag precis vaknade!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback