Dumma tankar

"Jag har njutit av att kunna ge mina barn mat, att föda dom ur min kropp." Gissa om man får mamma längtan när man läser sånna här saker? Nu skäms jag faktiskt lite, jag vill inte ha barn, bara något jag längtar till ibland! Jag är för omogen för barn, faktiskt, riktigt illa för omogen. Sitter faktiskt och läser i en bok som mamma och pappa fick av farfar och Eva när jag var bebis, det står massa om hur man ska hantera bebisar, hur ens egen kropp återgår till det normala efter födseln och sådant. 
Jag ska faktiskt kolla på tv en stund nu sen är det läggdags.. Tråkigt men ett måste. Ska ju vara i restaurangen imorgon, och fan vad skönt det ska bli att slippa att vara servitris och springa runt i hela matsalen. Hoppas det blir varmkök, orkar inte med den gravida läraren som bara gnäller hela tiden, hon som har kallköket. Nu ska jag snart sussa, så godnatt påer! Sov sött!


Inga barn än på många år ut och res se dig om i världen innan du skaffar barn

2010-10-27 // 11:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback