Äntligen framme!

Nu sitter jag hemma hos mormor och morfar, vi har precis ätit middag. Det blev kyckling med ris, jätte gott var det. Imorgon ska vi åka och hälsa på Anja, det är mormors kompis, jag var med och träffade henne mycket när jag var liten, hon är så snäll så. Och så får vi se lilla zigge, hennes ubergulliga hund. som var en liten valp sist jag såg honom, det ska bli roligt ;)
Hittade lite bilder i mormors data på när jag var liten, ladda er för här kommer dom! ;)

Gammal flumm bild, antagligen med Katta haha ;)

Ja, här var vi och kollade på kokosnötter och sånt, det sprang runt
thailands barn överallt, dom gillade visst mina kläder haha,
kommer ihåg att dom stog och drog i dom!

Här föddes min lillebror Anton, tänk om han kunde vara så snäll och söt nu också :)

Söta vi var haha

Här var jag i thailand med mormor och morfar, år 2000.
Jag kommer fortfarande ihåg hur kul jag tyckte att det var!
Och att jag fick rida på elefanten ända upp till bussen, haha!
Nu vill jag vara liten igen.

Haha, lite pinsamt! Men vem har inte sätt ut sådär em gång i tiden?

Gud så smal jag var, helt sjukt!

Vill tillbaks! Visst hade jag fina kläder föresten? ;)

Mer bilder kommer!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback