Lite om mig

Ser du fram emot julen? Både ja och nej. Jag ser ju fram emot alla julklappar *blink* men jag vet ju redan idag vilken besvikelse det kommer att vara för mina små syskon att dom inte kommer få allting som dom vill ha. Och det kommer ju tynga ner stämmingen.

Vad gillar du för godis och glass?
Hm.. svår fråga haha. Jag gillar nog det mesta, jag kan vara en riktig godis råtta. Inte för söta grejer bara.

Vilka består egentligen din familj av?
Min mamma(Annika), min "låtsaspappa"(Roger), mina hel syskon (Julia) och (Anton), mitt halv syskon(Vilgot), och min "låtsas" bror(Gustav). Hoppas det inte blev för krångligt nu haha.

Trivs du med dina styvföräldrar
? Ja absolut, ibland kan det vara lite jobbigt men det funkar helt okej!

Vad tycker du är de viktigaste egenskaperna hos en vän?
Att man förstår och litar på varandra. Och då menar jag inte bara ytligt utan på riktigt. Om jag berättar en hemlighet och säger tydligt och klart att jag inte vill att det kommer ut att jag tex legat med med en viss person, så ska kompisen inte alls berätta det för någon utan tillstånd. Men det är klart att man inte kan hålla tyst om allting, bara man inte berättar helt fel saker.

Hur många personer har du varit kär på riktigt i?
Det är en fråga jag har ställt till mig själv många gånger, jag vet att just DÅ kändes det många gånger i hela kroppen, men nu i efterhand så känner jag bara att det har varit 2 gånger. En gång förut och just nu är jag ju i ett förhållande och det säger ju resten!

Vilken årstid är bäst?
Nästan alla skulle nog säga sommaren, men jag tycker nog om våren bäst. Så mysigt när man känner värmen närma sig! Inte för varmt och inte för kallt, perfekt!

hur var du som person i skolan?
Jag sket i det mesta, orkade inte plugga osv. Men i slutet så hann jag rycka tag i det mesta.

vill du bli blond igen?
Jag saknar faktiskt mitt blonda hår, men inget som jag tänker färga tillbaks!

Hur har din dag sett ut?
Till en början så vaknade jag av att min lillebror ville ha hjälp med sin telefon, så han väckte såklart mig. Han vet att han borde passa sig.. Men men, jag kunde inte somna om så jag gick ner och åt frukost med familjen. Efter det så åkte vi in till enviken och handlade lite mat, sen åkte vi tillbaks och släppte av mamma, Anton och Vilgot. Jag och Roger åkte då ut med bilen och jag fick "övningsköra" lite, det var jätte roligt, jag känner mig verkligen duktig haha, jag tycker att jag är riktigt bra på att köra. Jag körde till och med på 3:an, nu när det är snö och allting. Körde i både upp och nerförsbackar, läskigt för när man kör ner så måste man ju hålla in kopplingen och bromsa samtidigt så att det inte går för fort, sen måste man få tillbaks gasen i farten. Skitsamma haha vi kom hem och åt mat, sen var det inget speciellt, utom idol då förståss!

varför började du blogga?
Jag har haft bloggar väldigt länge till och från, min första blogg startade jag nog pga känslor som ville komma ut osv. Men nu så vill jag nog bara blogga för att jag har kommit in lite i det och för att jag tycker att det är roligt. Jag brukar oftast skriva om min vardag och om saker som jag tycker är intressanta, ibland kanske det kommer komma in något känslomässigt inlägg. Ni får gärna kommentera och tala om vad ni vill läsa om!

Vad har du för sko-storlek?
Till mestadels så har jag 38:a men i vissa skor kan jag ha 37!

Vad tycker du om Kenza, Kissie, Dessie, Foki, Paow & Ana-gina?
Sånna här frågor är så jobbiga.. Det är inge fel på Kenza, hon är en uber gullig tjej men jag tycker inte att hennes blogg är spec intressant. Kissies är otroligt störande och det är det som gör att hon har så mycket läsare. Dessie vet jag inte, i början när jag läste om hennes blogg så tyckte jag att hon var helt okej men alla snackar så mycket om hennes och hon har lite dålig attityd i program och sånt faktiskt. Paow är väl okej hon också, iaf i bloggen, utanför bloggen så vet jag ju inte. Fokis blogg läser jag aldrig så jag vet inte, och Ana-gina vet jag inte vem det är.

Har du någon kille/tjej?
Jag har en underbar pojkvän som är den bästa för det mesta! Hehe

Har du förlorat någon du älskat?
Ja..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback