Dag 2- min första kärlek

Nu blir det faktiskt lite krångligt för mig.. Min första pojkvän(vi säger att han hette Olof) hade jag när jag var 12/13 år, vi var tillsammans i drygt 2 månader, lite mer. Men jag kan nog inte kalla honom för min första riktiga kärlek, det beror ju på hur man ser på det, men jag ser det inte så, utan enligt mig så har jag bara haft en riktig kärlek och det är min nuvarande pojkvän. Innan dess så har det inte varit något riktigt seriöst , eftersom att det som vi har nu är så mycket större. För mig så var det såklart stort DÅ, det är det som gör det så himla krångligt. 

Jag väljer då att skriva om Marko, eftersom att det känns rätt att kalla honom min riktiga första kärlek.

Jag lärde känna Marko genom min kusin, vi umgicks med samma personer och sågs då ibland. En kväll så skulle vi på samma fest ute i en stuga på "landet", han frågade vad jag hade för nummer, för på något sätt så hade han lyckats få min mammas nummer men han hade döpt det till mitt namn. Han hade messat numret och det visade sig att det var min mamma han hade skrivit med hela tiden, och min mamma trodde hela tiden att det var en kompis till henne som hon hade messat med, haha. Han fick mitt nummer och sedan fortsatte kvällen. Jag stog utanför stugan och gick in för att hämta något, när jag sedan kom tillbaks så såg jag att min stol var upptagen, jag letade runt efter en annan stol och när jag precis skulle sätta mig ner så sa Marko att jag kunde sätta mig i hans knä så jag gjorde det. Dagen efter det så messade jag honom, eller om det var han som messade mig, jag minns inte riktigt. Vi hörde av oss till varandra ganska ofta och jag pratade om helt ointressanta saker bara för att hålla konversationen igång(haha han har berättat nu i efterhand att han tyckte att jag ställde konstiga frågor osv). Vi började träffas och det klickade direkt, jag blev stört förälskad. Men ack så nervös jag var, jag var tvungen att supa mig full vissa gånger(han märkte aldrig något) för att jag skulle våga träffa honom, jag var så rädd att göra bort mig(bra av mig att hälla i mig alkohol då hehe). Men som småningom så försvann nervositeten med tiden, och vi blev ett par ganska så fort. Vi gjorde allt tillsammans, vi åkte ut mitt i nätterna och badade nakenbad, vi hade mysiga utekvällar med vänner(grillning, bad, brasa), vi hade det jätte roligt. Vi var med varandra i stort sett VARJE dag på sommarlovet, det var ett jävla tjat om att vi skulle tröttna på varandra om vi fortsatte att vara med varandra så mycket, men tiden gick och så blev det ju inte. Han fick mig att skratta, han var roligt och det gjorde allting mycket bekvämare. Om ens situation var jobbig så drog han ett skämt och allt blev mycket mer avslappnande. Jag drack ganska mycket när jag träffade honom, och första gången jag åt med hans familj så hade jag supit hela natten och var fortfarande full.. Det är faktiskt ganska pinsamt men det var förut så jag kan dela med mig av det. Nu har vi det jätte bra, det är en del mer bråk nu än vad det var förut för nu känner vi ju varandra ut och in. Men sånt brukar oftast lösa sig, annars får man ta tag i det som det kommer. 



Love

Här var i i globen och hade kollat på Monster Jam

Kärleks bus

Ensamma hemma kvällar/dagar





Skansundet

Krök hos Jessica

Släkt träff hos Marko :)


det är bara att du lägger till mig som länkar på din blogg :)

2010-11-30 // 10:09:46

När man är 12-13 år..då är det nog bara för att man ska ha en pojkvän/flickvän..för alla andra har oftast det. En trend i den åldern?

2010-11-30 // 10:31:49

gillar utmaningen:D

2010-11-30 // 10:36:52

vilka mysiga foton :D

2010-11-30 // 17:09:08

Hellu! Hoppas allt är toppen:) Kika gärna in min reseblogg!



Kram Sofie

2010-11-30 // 20:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback