Skansundet, like old times

Det blev bara jag Agnes Carro och Marko igår. När vi kom fram gick vi runt och kollade lite. Sen började vi plocka ihop pinnar och vass för att vi skulle kunna göra en varm brasa. Vi grillade köttbullar och korv på engånsgrillen och marsbellows över brasan som vi tände på lite senare. När vi precis hade kommit fram och solen fortfarande var framme så tyckte vi att det var en bra idé att ta ett dopp senare under kvällen, men när solen hade gått ner och det blev ganska kyligt så var det ingen som ville längre, utom Agnes haha den lilla skogsmullen! Vi tog med oss 2 spel som ingen spelade haha. Vi satt och körde sanning och konka istället, men det var inte länge. Vi åkte hem runt 11 och då åkte vi och hämtade Markos syrra och hennes 2 kompisar. Dom hade party party i bilen medan jag låg och sov. När vi vaknade imorse så gick vi upp och kollade på ett pogram om världens största/längsta hund. Sen körde Marko hem mig eftersom att mamma ville att jag skulle komma hem för vi inte har setts på flera dagar- jag har ju bott hos Marko. Jag har iaf varit grinig hela dagen och jag vet inte varför. usch! Hoppas jag blir gladare senare under dagen :)
Det blev inte så många bilder igår eftersom att Agnes glömde sin digital kamera hemma, men några mobilbilder blev det iaf:


Carro, jag, Marko och Agnes




Jag och älskling<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback