Tjej kväll ikväll

Nu var valborgen avklarad då. Det såg ungefär ut så som jag berättat i något av inläggen tidigare. Vi grillade kött och gjorde pommes frittes i ugnen med beánesås till, det blev jätte gott. Vi blev 3 par som satt och åt middag, drack lite vin/öl och hade det mysigt. Kl 9 gick vi ner och kollade på maj brasan pluss lite raketer som smälldes där nere. Marko fick se en ''mitchi bitchi'' bil på köpet. Han blev helt extas haha!
Jag är jätte trött från igår, trotts att jag la mig runt 11-12. Snart ska jag iaf rulla vidare till Hammarby sjöstad, vi tjejer i klassen ska träffas hos Sarah och äta middag och kanske kolla på film eller något liknande, det blir en tjej kväll i vilket fall. Så det är bara att börja dra sig mot duschen och sen dra på lite smink.
Tjejorna tänkte grilla ikväll och frågade om jag kunde va med, så på vägen hem från Sarah tänkte jag kanske kika in hos Malin ett tag :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback