Sprall!

Puff, jag är jätte trött. Har varit i skolan och gjort ingenting sen varit hemma hos Jessica med Agnes. Vi gick till centrum för att dom två skulle sola men så blev det inte. Vi stog i där och passade Grando en stund innan vi gick hem igen iaf. Jag skulle vara hemma kl sju och äta, mamma vill att jag ska vara hemma med henne idag och imorgon för på onsdag åker hon till landet med resten av familjen och kommer hem på lördag, antagligen lördag kväll. Såklart så blev jag försenad, duktigt Ellinor! Men hon blev inte sur iaf så det gör ingenting. Har precis spelat cs, haha har skrivit det i hur många inlägg som helst så ni måste tro att jag är värsta spel nörden men tro mig det är jag inte! Jag är jätte sprallig fast jag är så jävla trött. Har precis fixat om med mina gymnasieval, det blev räddningstjänst i tullinge iaf. Skönt att ha det gjort nu iaf. Jag ska springa över till Nadine en stund nu bya bye!


Here she comes, the devil!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback