Rustuhage

Idag var vi på rustuhage med skolan, alla från år 6 och uppåt hade idrottsdag där. Jag skulle vara med och hade hoppats på minst en medalj iaf, men efter första hoppet på längd hopp så sträckte jag båda benen och så kunde jag inte vara med längre för att det gjorde så jävla ont. Malin kom dit när vi hade en gren kvar sen var det prisutdelning- medaljer. Efter det så gick vi hem till mig och åt pankakor sen gick vi vidare till centrum och köppte klubbor och redbull. Älskar redbull det är så jävla gott. Vi stannade i fågelsången på vägen hem och nu kom vi precis hem, här sitter jag och bloggar medan malin leker med mina småbrödet och nu är det mat! :)



» m

uppdatera:)

2010-05-20 // 07:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback