Middag i skolan

Igår hade vi middag för alla nära och kära i skolan, jag bjöd mamma Roger och Marko. Dom fick äta tackos och njuta av underhållningen som gjordes av min klass. När dom kom dit blev dom bjudna på bål(som smakade vatten) haha. Vi hade bakrundsmusik som skulle höja stämningen lite. När dom hade plockat klart i buffen och satt sig ner så sjöng Agnes och Jessica Bubbly, det var jätte fint. Sen spelade Gabriel piano, det var också jätte bra! Dom fick äta sin eftersätt och sen kom det mer underhållning. Våra föräldrar fick också se bild spel på när vi var små hihi. När alla föräldrar gick var det bara städningen kvar.. När det var klart så åkte jag och Marko hem till honom och hämtade sov grejer, sen sov han hos mig.

Igår var vi varit tillsammans i 11 månader, du gör mig hel älskling. Jag älskar dig! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback