Helgen och gottland

I helgen har jag varit på tjej middag och 18 års fest. Helgen har varit ganska lyckad. Jag, Agnes och Sofia förberädde hemma hos Jessica medan hon var på träning. Vi ställde iordning med bord och stolar, pyntade med filtar och ljus, blåste upp massa ballonger. Vi knöt ihop ballonger med snören så att det blev en 1a och en 6a sen hängde vi upp dom i fönstret så att det stog 16. Carro, Jennifer och Malin hade gjort en tårta som hade 3eldsprutar grejer, så att det sprutade eld jätte häftigt. På Mikaelas(Markos syrras) 18 årsfest var det också jätte roligt, jätte många av deras släckt kom dit och det blev ganska mycket folk. Dom hade jätte trevliga släktingar så det blev ganska roligt :) Imorgon åker jag till gottland med klassen, vi ska sova i 2 olika hus så det kommer vara lärare i alla husen, så vi kommer inte kunna vara ute på kvällarna, dom ska alltid ha sån jävla koll.. -nu måste jag packa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback