midsommar!

Hej alla kära! Idag är det midsommar, så det ska bli party party här. Egentligen skulle jag åkt med Marko och hans kompisar till göteborg, men man behövde tydligen vara 18 så det var ju lyckat. Dom ska festa och gå på liseberg, hoppas att dom kommer ha jätte roligt för det kommer iaf vi ha! Vi vet inte riktigt var vi ska vara än men vi har några alternativ. Det löser sig senare, nu försöker jag bara få tag på en person som ska fixa lite grejer.. Jag har heller inget buss kort som jag skulle behöva under kvällen, jag skulle få låna Vickys men nu är hon på väg till nynäshamn eller vad hon sa med sina ungar, så då måste jag vänta till kl 6 och det vill jag ju inte för jag vill börja nu nu nu!;). Nu måste jag iaf äta frukost så ni får ha det så bra idag. Höres!

Haha här hittade små grodorna med någon roligt dialekt eller något. Små gröderna små gröderna är lystiga att sää sjunger dom haha!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback