jehuu

Nu har vi legat här ett tag så vi börjar fundera på vad vi ska hitta på ikväll, något förslag? Även fast jag vet att vi inte kommer komma på något alls utan hjälp så fortsätter jag att försöka komma på något. Det finns inte så mycket att göra, eller mja egentligen så finns det hur mycket som helst att göra, men inget som passar för just en själv. Om man nu säger så hehe!:P Jag sitter och värmer mig med en drakula handduk, bara för att jag inte vågar ha datan i solen, har hört att den kan gå sönder. Iof vet jag varken varför eller hur men best att inte ta risken. Katta ligger där imot i den sköna solen på en madrass, vilket jag också ska göra snart!;) Roger kom precis hem så nu är jag inte barnvakt längre, puff skönt. Lite skojjig har han iaf varit idag, badat naken med 2 tjejer och sagt att han hatar mig, jehuuu. Nu står han i dörröppningen och glor på mig medan han dricker välling. Hur kan man tycka om det, ush. Nu är det soldags!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback