Happy

Jag har haft en jätte mysig dag med min älskling idag. Han var jätte gullig och fick mig på super bra humör, det är ju toppen! Det känns jätte bra mellan oss nu och jag hoppas att det här håller för alltid. Nej nu ska jag inte tråka ut er, iaf.. Jag har jätte tråkigt men är endå så himla glad. Sitter och väntar på att något roligt ska hända, men jag sitter ju bara i mitt rum så det finns inget roligt som kan hända. Och nu sitter jag bara och skrattar åt hur korkad jag låter. Hahahha! Jag har precis börjar läsa en bok som heter: Pojken som överlevde. Den är så jävla hemsk men endå så bra, det skrämmer mig att det finns barn som har det så på riktigt. Den handlar om en pojke som blev misshandlad av sin mamma som var alkis. Han var isolerad i källaren, han svalt och han förnedrades. Han fråntogs till och med sitt namn- han blev pojken som kallades Det. Nu tänkte jag fortsätta läsa den, igår kom det ett tråkigt avsnitt så jag orkade inte läsa mer, nu måste jag pladdra mig fram till ett mer spännande! Jag somnar väl medan jag läser så godnattsen!;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback