En liten roligt lista om man är intresserad

kärlek
är du kär? Ja det är jag
i vem isåfall? Marko.
har du dumpat någon? Ja
har du blivit dumpad? Ja
har du sagt jag älskar dig och menat det? Ja, men också utan att mena det
är du rädd för kärleken? Det händer, men just nu så har det lagt sig

utseende
hur lång är du? 162 sist jag kollade tror jag
ögonfärg? Grön bruna
hårfärg? Ljust
stil? Vet inte vad jag ska skriva 
är du nöjd med ditt utseende? Jag har ju pojkvän så allt för jävligt kan det inte vara
är du mogen? Inte speciellt tror jag
du har varit på läger? Nja, tror jag inte
du skriver låtar/dikter? Nej
spelar du handboll/basket? Nej
spelar du fotboll/innebandy? Nej
du är ofta med kompisar? Ja det tycker jag


du tycker om att
[x] kramas
[x] pussas
[x] prata
[x] sova
[När jag inte kan somna om] gå upp tidigt
[x] lyssna på musik
[x] lyssna på musik i hörlurar 
[/] vara på stan
[När jag behöver tänka] vara ensam
[x] vara med kompisar
[x] vara kär
[ ] vara i skolan
[Nja, det beror på] vara hemma
[x När jag inte får ångest för att mina pengar är borta] shoppa
[x] se på film


du är nöjd med
[ ] din kropp
[ ] din röv
[] dina bröst
[ ] din mage
[x] dina ögon
[x] ditt hår
[x Men skulle hellre vara kortare] din längd
[ ] din näsa
[ ] din mun
[x] dina ben
[ ] dina tänder
[x] dina händer
[x] dina fötter
[ ] hela alltet
[/ Det blir inte alltid som man tänkt sig] ditt liv 
[x] dina vänner
[Absolut xxxxxxxxxxxxx] din kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback